Què és l’OOIS?

L’Observatori de les Organitzacions d’Iniciativa Social - OOIS - vol ser un centre de recerca especialitzat en el sector associatiu i del voluntariat, on treballin totes les organitzacions nascudes de la iniciativa de la societat civil, sense ànim de lucre i independent, amb la finalitat d’aprofundir i incrementar el coneixement sobre aquest sector i treballar per a la millora en el funcionament de les organitzacions no lucratives.

logo_horitzontal_oois

L’Observatori de les Organitzacions d’Iniciativa Social neix en el sí de la Fundació Maria Ferret - escoltisme i guiatge de Mallorca.

La Fundació Maria Ferret és una fundació privada que promou programes i activitats formatives, culturals i de lleure dins la línia del Moviment Escolta i Guiatge de Mallorca.

1 comentari

1 oois { 08.12.15 a les 10:24 }

Hola Irene,
Pots enviar el currículum a l’adreça de la Fundació Maria Ferret C/ Seminari, 4 o al seu correu fundacio@fundaciomariaferret.org. L’OOIS funciona amb persones voluntàries. Salutacions.